Happyy!

Vardag - Kommentarer (0)
2012-04-29 @ 19:36:32
Som jag visa i tidigare inlägg att jag vann B-final, men vi är egentligen för bra att vara där men om vi skulle vunnit mot Tveter så skulle vi kommit till A. Men de är bättre att vinna B om man förlorar direkt i A...
Men idag så kom mina kusiner en snabbis och hälsa på innan jag skulle spela semi. Sen har jag bara spelat match under hela min dag och drogat halstabletter. Väntar på att MM ska börja, och själv så vill man att Magnus Wislander ska vinna (:
Jag har träffat honom 3ggr och tränat mot honom! De var på ett läger i Svenljuga tror jag att de va..
Sitter nu och lyssnar på en grym låt, tipsar er ----> Fuck U Betta - Neon Hitch


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: